HOE PLAATS IK VAN A TOT Z EEN BESTELLING BIJ BROWS&BEAUTY HOUSE?

WINKELEN
• Zoek uw gewenste product(en) in de webshop en leg deze in uw winkelmand.
• Wilt u later verder shoppen? Dan blijft uw winkelmandje voor u staan.
• Ga rechtsboven naar uw winkelmand en klik vervolgens op afrekenen.

UW GEGEVENS
• Log in of vul uw factuurgegevens in wat tevens uw verzendadres is.
• Vul bij verzendadres eventueel een ander aflever adres in.
• Als u een kortingscode heeft kunt u deze bovenin de pagina invoeren.
• Check uw bestelling na.

VERZEND EN BETAALMETHODES
• Kies uw gewenste verzendmethode.
• Kies de bank waarmee u veilig uw iDeal betaling wilt voldoen.
• Accepteer de algemene voorwaarden en klik op bestelling plaatsen.

BETALEN EN BEVESTIGEN
• Bevestig na uw betaling de bestelling door terug te keren naar de webshop.
• Zodra uw bestelling in behandeling is ontvangt u een bevestiging in uw mailbox.

HOE KAN IK EEN UITVERKOCHT PRODUCT ALSNOG BESTELLEN?

Met de vraag of uw product nog te bestellen is kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met Brows&Beauty House. Een product kan niet meer leverbaar zijn bij de leverancier, uit het vaste assortiment bij Brows&Beauty House zijn ( in dit geval kan Brows&Beauty House speciaal voor u het product bestellen) of binnenkort weer op voorraad zijn.

KAN IK PRODUCTEN BESTELLEN DIE NIET IN DE WEBSHOP STAAN?

Ja, sommige producten staan niet in het vaste assortiment bij Brows&Beauty House, maar kunnen alsnog geleverd worden mits de leverancier van de merken Alpha H, Oolaboo, Nouvital Cosmetics, Miicosmetics, Mii brows, Timeless, Brow Tycoon, Thuyna deze op voorraad heeft.

HOE BESTEL IK PRODUCTEN DIE NIET IN DE WEBSHOP STAAN?

U kunt uw gewenste product(en) telefonisch of per mail doorgeven aan Brows&Beauty House. Als de producten leverbaar zijn kunt u een afhaal afspraak maken en uw bestelling in de salon per pin of contant voldoen. Als u de product(en) per post wilt ontvangen dient u eerst het factuur van uw bestelling per bank over te maken.

KAN IK EEN BESTELLING DIE IK AL GEPLAATST HEB NOG WIJZIGEN?

Nee, zodra uw bestelling geplaatst is, kunt u deze niet meer wijzigen. U kunt de bestelling wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Als u niet meer kunt annuleren, kunt u de bestelling retourneren.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

 U kunt uw bestelling veilig en gemakkelijk online betalen met iDeal.

WAAR VIND IK MIJN BESTELLINGEN EN FACTUREN?

U vind uw bestellingen en facturen in “uw account” bij “recente bestellingen”.

WAT ZIJN DE STANDAARD VERZENDKOSTEN?

De standaard verzendkosten zijn € 4,95 inclusief 21% btw.

VANAF WELK BEDRAG WORDT MIJN BESTELLING GRATIS VERZONDEN?

Voor alle bestellingen tot € 45, –  gelden de standaard verzendkosten. Vanaf €50,- wordt uw bestelling gratis verzonden!

WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?

Uw bestelling wordt veilig bezorgt door PostNL.

WAT ZIJN DE GEMIDDELDE LEVERTIJDEN?

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden. Uw bestelling is dan binnen 1 a 2 werkdagen bij uw thuis.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

1 Zodra uw bestelling door Brows&Beauty house verzonden is ontvangt u een mail met als onderwerp “Uw pakket volgen”.

2 Open de mail en klik vervolgens op uw track and trace link.

3 U ziet nu op de website van PostNL waar uw pakket zich bevind.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK GRATIS AFHALEN?

Ja, u kunt uw bestelling gratis bij Brows&Beauty House afhalen. Kies bij het afrekenen onder het kopje verzendmethodes voor “afhalen” Maak vervolgens na het plaatsen van uw bestelling een afhaal afspraak. U vind de contact gegevens en het adres van Brows&Beauty House op de website.

KAN IK MIJN BESTELLING KOSTELOOS ANNULEREN?

Ja, zolang de bestelling nog niet verzonden is kunt u deze kosteloos annuleren.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN

1 Log in op uw account waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

2 Ga in uw account naar recente bestellingen.

3 Klik vervolgens “naast uw bestelling”op annuleren.

4 U ontvangt  binnen 7 werkdagen uw betaling retour op uw bankrekening.

HOE ANNULEER IK MIJN BESTELLING ALS DEZE AL ONDERWEG IS?

Zodra uw bestelling verzonden is kunt u deze alleen nog annuleren als u het pakket ongeopend bij bezorging weigert. Zodra uw pakket in goede orde bij Brows&Beauty House is afgeleverd wordt deze handmatig geannuleerd. U ontvangt binnen 7 werkdagen uw betaling retour op uw bankrekening. De gemaakte verzendkosten worden niet geretourneerd.

TOT WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

U heeft een bedenktijd van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen uw product(en) te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

MAIL NAAR; [email protected]

Stuur een mail naar [email protected]l waarbij u aangeeft uw bestelling te willen retourneren.

Noteer daarbij: Uw volledige naam, het factuurnummer van uw bestelling, uw IBAN rekening nummer en of u gebruik wilt maken van de retour oplossing van Brows&Beauty House. Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Brows&Beauty House heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

RETOUR ZENDEN

Brows&Beauty House stuurt u een mail terug met een verzend etiket die u kunt uitprinten en op het pakket plakken. De retour verzendkosten t.w.v. €5,75 wordt ingehouden van uw totaal bedrag van uw aankopen. Het voordeel van deze manier is de prijs, dat u niet bij het postkantoor hoeft af te rekenen en dat de verzending door Brows&Beauty House te traceren is. Breng uw pakket in originele verpakking met het retour etiket ( over uw adres heen) naar een PostNL punt.

U kunt er ook voor  kiezen een verzendetiket aan te laten maken bij bijvoorbeeld een PostNL postkantoor. PostNL rekent per pakket €6,95 die u bij het postkantoor afrekent. Bewaar uw track and trace code goed om misverstanden te voorkomen. Brows&Beauty House kan het pakket niet traceren. m

TERUG BETALING

Zodra uw pakket in goede orde retour is ontvangen, zal Brows&Beauty House het totaal bedrag van uw aankopen binnen 14 dagen terugstorten. De gemaakte verzendkosten worden hierbij niet teruggestort. Retourneer kosten worden in mindering gebracht op uw aankoopsom of zijn voor uw eigen rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.

You owe yourself this moment

Openingstijden

Ma. en wo. : 12.00 uur – 20.00 uur
Di. do. en vr. : 08.00 uur – 17.00 uur
Zaterdag en/of zondag uitsluitend op afspraak

Contact

Schieweg 93 2627AT in Delft
Telefoon: 06 426 53 914
E-mail: [email protected]